Khabar Farhan bekas suami Abby bakal jadi pelakon!

Khabar Farhan bekas suami Abby bakal jadi pelakon!

Farhan bekas suami Abby bakal jadi pelakon!

Dengar khabar memetik portal mStar, yang bekas suami ke-2 Abby Abadi, Muhamad Noor Farhan bakal begelar pelakon tidak lama lagi. Ini memandangkan dia sudah menjalani beberapa uji bakat termasuklah sesi bergambar untuk majalah tempatan.

Selain itu, Farhan juga giat untuk membina badannya dan selalu ke gym untuk badannya kelihatan menarik sewaktu berlakon.
"Saya ingin cuba nasib dalam bidang lakonan dan tidak kisah watak apa yang ingin diberikan asalkan ia memberi pengalaman dan laluan kepada saya berada dalam bidang ini.

"Sebelum ini saya memang tidak ada pengalaman berlakon tetapi saya sangat berminat dan ingin cuba sahaja dulu dalam bidang ini,

"Selepas bercerai ada juga yang risik dan tawarkan saya untuk berlakon tetapi saya tolak kerana rasa tidak bersedia lagi mungkin faktor badan saya.

"Baru-baru ini ada kawan bertanya semula tentang tawaran lakonan dan saya fikir ini masa yang sesuai," -Farhan